تفاوت خرید واحدهای پیش فروش و آماده

تفاوت خرید واحدهای پیش فروش و آماده

امروز در این مقاله به مبحث بسیار مهم تفاوت بین خرید واحدهای پیش فروش و آماده بپردازیم و ببینیم نهایتا کدام گزینه مناسب تر و سودآور تر است.

واحدهای پیش فروش در قبرس شمالی

برای خرید در واحدهای پیش فروش، شما باید ۳۰ الی ۴۰ درصد ارزش ملک را به صورت پیش پرداخت بپردازید و مابقی آن را بین ۲۴ الی ۸۰ ماه اقساط بدون بهره پرداخت کنید، مدت زمان اقساط بستگی به پروژه انتخابی و مدت زمان تحویل بستگی دارد. هنگام خرید و انتخاب واحدها پیش فروش به مراتب شما گزینه های بیشتری از جهت طبقه، منظره، موقعیت و … بیشتری خواهید داشت. همچنین شما امکان انتخاب متریال داخلی، رنگ و جنس کف، کابینت ها، دیوار و … را نیز دارا خواهید  بود.

اما اصلی ترین نکته بحث سود آوری و ارزش افزوده در واحدهای پیش خرید می باشد، زیرا شما واحدهای پیش خرید را علاوه بر مواردی که قبلا ذکر شد ۳۰ الی ۴۰ درصد ارزانتر میخرید و پس از تحویل کلید مجدد ۱۰ الی ۳۰ درصد افزایش قیمت را شامل می شود، یعنی پس از تحویل کلید حداقل  ۴۰ الی ۷۰ درصد سود را تجربه خواهید کرد.

همچنین در قبرس شمالی هنگامی که واحدی را با حداقل پیش پرداخت (۳۰درصد ارزش ملک ) خریداری می کنید، امکان اخذ اقامت و افتتاح حساب بانکی را دارد.

یکی دیگر از نکاتی که قابل توجه این است که اکثر پروژه ها در قبرس شمالی دارای فاز بندی هستند و شما می توانید تفاوت قیمت پیش خرید و واحد آماده را در فازهای آماده و پیش فروش لمس کنید و ببینید.

واحدهای آماده در قبرس شمالی

برای خرید ملک در قبرس شمالی برای واحد های آماده شما باید ۴۰ الی ۷۰ درصد ارزش ملک را به صودرت پیش پرداخت بپردازید که تفاوت این درصد به شرکت. سازنده و پروژه بستگی دارد، پس از تحویل کلید شما می توانید مبلغ باقی مانده را بین ۱۲ الی ۳۰ ماه طی اقساط بدون بهره پرداخت کنید. واحدهای آماده ۳۰ الی ۴۰ درصد از واحدهای پیش فروش گرانتر هستند و معمولا شما حق انتخاب کمتری در طبقات و منظره دارید. اصلی ترین برگ برنده واحدهای آماده نسبت به پیش فروش آماده بودن کلید هست.

نوشتهٔ پیشین
صفر تا صد پروسه خرید ملک در قبرس شمالی
نوشتهٔ بعدی
راهنمای جامع محاسبه مالیات خرید ملک در قبرس شمالی ۲۰۲۴
خرید-ملک-در-قبرس-شمالی
خرید-ویلا-در-قبرس-شمالی
× چطور میتونم کمکتون کنم؟