وضعیت کار در قبرس شمالی چگونه است؟

وضعیت کار در قبرس شمالی چگونه است؟

یکی از مسائل مهمی که باید قبل از مهاجرت برای کار یا زندگی به قبرس بررسی کنید، مسئله کار در قبرس شمالی است! شما باید بدانید که وضعیت کار در قبرس شمالی به چه صورت بوده، سایت کاریابی قبرس شمالی که وظایفی در این حوزه برای شما در نظر گرفته باشد، کدام است و میانگین درآمد در قبرس برای یک فرد با شغل مناسب چقدر است؟

شما با در نظر گرفتن نکات بالا می‌توانید در رابطه با مسائل مهاجرت، سرمایه گذاری و … در این کشور تصمیم‌گیری و برنامه ریزی کنید. امروز در این مطلب از اورنست، سعی داریم از جنبه‌های مختلف، تمامی مسائل موجود در این زمینه را با شما بررسی کنیم، پس با ما همراه باشید.

کار در قبرس شمالی و بررسی کامل شرایط آن

وضعیت کار در قبرس شمالی، سایت کاریابی قبرس شمالی، حقوق کارگر در قبرس شمالی، میانگین درآمد در قبرس شمالی و … جزو مسائلی هستند که در این بخش می‌خواهیم به صورت ریز به ریز آن را بررسی کرده و مسائل مهم آن را برای شما بازگو کنیم. شما باید بدانید که چه مدارکی برای اخذ ویزای کاری کشور قبرس لازم است؟ مشاغل مورد نیاز در این کشور کدام اند؟ هر جایگاه شغلی چه میزان درآمد و حقوق دریافت می‌کند و تابعیت خارجی در این کشور چه مزایای دارند؟

اگر در این زمینه قبل از سفر خود نیاز به مشاوره سرمایه گذاری و خرید ملک هم داشتید، می‌توانید بر روی خدمات حرفه‌ای تیم اورنست حساب کنید!

کار در قبرس شمالی چه شرایطی دارد؟ (شرایط عمومی وضعیت کار در قبرس شمالی)

جمهوری قبرس (شمالی و جنوبی) کشوری است که در سمت شرق دریای مدیترانه قرار گرفته و جزو پرجمعیت‌ترین جزیره‌های روی زمین به حساب می‌آید. اگر بخواهیم این کشور را از لحاظ بزرگی و وسعت در میان جزیره‌های دریای مدیترانه بررسی کنیم، باید رتبه سه را به آن اطلاق کنیم.
جمعیت کلی قبرس حدود ۱ میلیون و ۵۰ هزار نفر است که زبان رسمی آن‌ها یونانی و ترکی است! مردم قبرس شمالی کسانی هستند که اصالت ترکی داشته و در قسمت شمالی این جزیره بزرگ زندگی می‌کند. ترکان قبرس دارای دین اسلام و یونانیان هم دین مسیحیت را برای آیین مذهبی خود انتخاب کرده‌اند.
واحد رسمی این کشور که در میانگین درآمد در قبرس شمالی به آن اشاره بیشتری خواهیم کرد، یورو بوده و حکومت کلی آن به صورت جمهوری اداره می‌شود، اما وضعیت کار در قبرس شمالی به چه صورت بوده و چه تعداد بیکار در این کشور حضور دارند؟

همچنین بخوانید: معرفی بهترین بانک‌های قبرس شمالی

وضعیت کار در قبرس شمالی به چه صورت است؟

قبل از مهاجرت به هر کشوری، لازم است بدانید که نرخ بیکار آن کشور به چه صورت بوده و چه تعداد متقاضی برای آن وجود دارد؟ با بررسی این نرخ قادر هستید به راحتی راجع به این موضوع تصمیم‌گیری کنید که آیا کشور هدف شما برای مهاجرت کاری، گزینه مناسبی به حساب می‌آید؟ چه نکاتی در آن باید رعایت شود؟ به طور قطع هر چه نرخ بیکاری یک کشور پایین‌تر باشد، نشان دهنده این است که شما به عنوان یک مهاجر شانس بیشتری را برای کسب درآمد و پیدا کردن یک شغل مناسب خواهید داشت.

ما در اورنست با بررسی نرخ بیکاری این کشور در حدود ۳۰ سال اخیر از سال ۱۹۹۳ تا سال ۲۰۱۹ متوجه شدیم که متقاضیان کار در این کشور همیشه نرخ بیکاری در حدود ۵ تا ۱۵ درصد داشته‌اند که در سال‌های اخیر به زیر ۱۰ درصد (حوالی ۷ الی ۸ درصد) رسیده‌است! بر اساس آمار در سال ۲۰۰۲ تنها ۳ درصد جمعیت این جزیره بزرگ بیکار بوده‌اند که کمترین میزان نرخ بیکاری را در ۳۰ سال اخیر به خود اختصاص داده‌است.
همچنین در سال ۲۰۱۶ با نرخ بیکاری ۱۶ درصد، بیشترین تعداد بیکار در این سال وجود داشته‌است. البته همانطور که اشاره کردیم در حال حاضر نرخ بیکاری به ۷٫۴ درصد رسیده‌است که عدد قابل قبول و مقبولی است.

ویزای کار در قبرس شمالی به چه صورت اخذ می‌شود؟

باتوجه به کیفیت بالای زندگی در این کشور اروپایی، افراد زیادی قصد دارند با اخد ویزای کار در قبرس شمالی آمادگی‌های لازم برای سفر به این کشور را بدست آورند که شما باید به این نکته توجه خوبی داشته باشید. البته شرایط خاصی برای کسانی که اروپایی بوده و اقامت کشورهای اروپایی عضو اتحادیه اروپا را دارند، حکمفرماست که برای ما ایرانیان صدق نمی‌کند.
بر اساس قوانین کشور قبرس، متقاضیان کار شما ابتدا باید مدارک خود را به اداره مهاجرت این کشور ارائه دهید و منتظر فرآیند سه ماهه تحویل ویزای خود باشید. البته در شرایط خاصی ممکن است که این مدت زمان کوتاه تر یا طولانی تر باشد. در رابطه با وضعیت کار در قبرس بر اساس قوانین مشخص شده ویزای کاری قبرس شمالی، اگر شما مهارت‌های تخصصی مثل برق یا IT (که جزو مشاغل پرطرفدار است) را نداشته باشید، باید بعد از ۴ سال به کشور خود بازگردید.


شما می‌توانید ویزای کاری مناسب خود را در این کشور اخد کنید که می‌تواند، شامل یکی از موارد زیر باشد:

  • ویزای کاری مناسب برای کارآفرینان و یا صاحبین استارتاپ‌ها
  • ویزای کاری مناسب افرادی که به دنبال کارآموزی هستند
  • ویزای کاری برای دریافت جایگاه شغلی مناسب در شرکت‌های بین المللی
  • ویزای کاری برای کارهای دورکاری و فریلنسرینگ (کار در خانه)
  • ویزای کاری برای شغل‌های داوطلبانه و خیریه
  • ویزای کاری برای بدست آوردن جایگاه شغلی در دیگر شرکت‌های قبرس شمالی

وضعیت کار و اقامت برای خانواده‌ها و افراد متاهل در قبرس شمالی

یکی از دغدغه‌های اصلی افرادی که می‌خواهند با خانواده خود به این کشور مهاجرت کنند، این است که آیا امکان اخذ ویزای اقامتی برای خانواده آن‌ها وجود دارد یا نه؟ اگر همسر شما سنی بالای ۲۱ سال و فرزندان مجرد زیر ۱۸ سالی دارید، باید بدانید که می‌توانید برای آن‌ها ویزای اقامتی در حدود ۲ سال بگیرید تا در کنار آن‌ها بتوانید کار کنید و زندگی خود در این کشور اروپایی را از نو بسازید.
البته شما بعد از گذشت این مدت زمان اقامتی (۲ سال)، قادر هستید که ویزای خود را برای یک سال دیگر هم تمدید کنید.

چه مدارکی را باید برای کار در قبرس شمالی ارائه کنید؟

اگر به دنبال این هستید که با کمک سایت کاریابی در قبرس شمالی برای خودتان یک جایگاه شغلی مناسب پیدا کنید، توصیه می‌کنیم که حتما در رابطه با مدارکی که باید برای کار ارائه کنید، اطلاعات کامل و جامعی داشته باشید. شما قبل از ارائه خود رزومه و مدارک تحصیلی و شغلی در سایت کاریابی در قبرس شمالی، لازم است که حتما مدارک زیر را در اسرع وقت به سفارت کشور قبرس ارائه کنید تا آن‌ها برای شما یک ویزای کاری متناسب با وضعیتتان صادر کنند:

  • مدارک احراز هویت فردی (برای خود و دیگر اعضای خانواده تان، اگر مایل هستید به صورت دسته جعمی به قبرس سفر کنید!)
  • رزومه کاری شامل مهارت‌ها، پیشینه شغلی و …
  • کپی مدارک پاسپورت ایرانی
  • بیمه نامه کاری شما که دارای اعتبار زمانی لازم است
  • مدارکی که نشان می‌دهد، شما استقلال مالی دارید
  • مدارک سوپیشینه که نشان بدهد در ایران یا دیگر کشورهای جهان، دارای سوسابقه قضایی نیستید
  • مدارک پزشکی (بر اساس تست‌های لازم که از شما خواسته شده، حتما انجام دهید!)
  • تکمیل فرم‌های لازم برای اخذ ویزای کاری
  • تاییده قرارداد کاری بین متقاضی و کارفرما به صورت رسمی (در صورتی که از قبل شغل خود را پیدا کرده‌اید!)

میانگین درآمد در قبرس شمالی برای شغل‌های مختلف به چه صورت است؟

یکی دیگر از مسائل مهم که باید آن را بررسی کنید، میانگین درآمد در قبرس شمالی است که باید آن را در نظر بگیرید! شما با آگاهی داشتن در این رابطه می‌توانید برای مسائلی مثل هزینه‌های مالیات، اجاره خانه، خرید ملک در قبرس شمالی و … از قبل برنامه ریزی داشته باشید. بر اساس قوانین کشور حداقل میزان حقوق پرداختی کارفرما برای یک کارگر ۸۷۰ یورو است. در واقع حقوق کارگر در قبرس شمالی برای کارگرهای مختلف در دسته‌های شغلی فنی و خدماتی می‌تواند به صورت حداقلی ۸۷۰ یورو در نظر گرفته شود.
میانگین درآمد در قبرس شمالی ۱۳۰۰ یورو بوده که یسته به گروه شغلی و قراردادی که با کارفرمای خود امضا می‌کنید، می‌تواند مفید باشد. در ادامه بر اساس تحقیقات خود در این زمینه، میانگین درآمد در قبرس شمالی بر اساس گروه‌های شغلی مختلف را برای شما آماده کرده‌ایم:

  • مدیره پروژه آی تی: ۵۴٫۵۰۰ یورو در سال
  • مدیر بازاریابی و مارکتینگ: ۴۵٫۷۰۰ یورو در سال
  • مدیر بازاریابی (برای زیرمجموعه‌های مختلف): ۴۰٫۰۰۰ یورو در سال
  • مدیر هتل و اماکن گردشگری: ۴۵٫۰۰۰ یورو در سال
  • مدیر HR یا منابع انسانی: ۴۱٫۰۰۰ یورو در سال
  • وکیل: ۳۹٫۰۰۰ یورو در سال

چه مشاغلی در قبرس شمالی در سال ۲۰۲۰ مورد نیاز هستند؟

یکی از مسائل مهم که باید قبل از انجام کارهای مهاجرت خود به این کشور مدنظر بگیرید، این است که آیا گروه شغلی مورد نیاز شما در این کشور وجود دارد؟ آیا باتوجه به تخصص و مهارت شما، آیا شغلی مورد نیاز شما در این کشور وجود دارد؟ همانطور که بالاتر هم به این موضوع اشاره کردیم، شما می‌توانید باتوجه به رزومه و تخصص خود در قبرس شمالی، یک گروه شغلی ایده آل را انتخاب کنید که متناسب با شما باشد. باتوجه به این که برای گروه‌های شغلی مختلف (غیر از آی تی و برق)، قابلیت تمدید ویزای چهارساله کاری وجود ندارد، ما سعی کردیم چند گروه شغلی را که در امسال این کشور به آن‌ها احساس نیاز بیشتری داشته‌است، برای شما آماده کنیم:

  • گروه‌های شغلی مهندسی
  • گروه‌های شغلی حسابرسی و حسابداری
  • دندانپزشکی
  • داروسازی
  • پرستاری

موسسات کاریابی و سایت کاریابی در قبرس شمالی چگونه کار می‌کنند؟

با تمامی این اوصاف شما نیاز دارید که در این شغل باتوجه به مهارت و جایگاه کاری که دارید، شغل مناسب خود را پیدا کنید! همانطور که احتمالا باید بدانید، شیوه کاریابی از طریق موسسات کاریابی در این کشور با کمک سایت‌هایی که دارند، کار را برای شما راحت تر کرده و به شما کمک می‌کند که به سرعت جایگاه کاری مناسب خود را پیدا کنید.
از جمله سایت‌هایی که می‌توانید برای ارسال روزمه و پیدا کردن جایگاه شغلی خود از آن‌ها کمک بگیرید، عبارت است از:

شرایط کارهای خانگی در قبرس شمالی به چه صورت است؟

بر اساس تحقیقاتی که تیم اورنست انجام داده‌است، اگر خانواده در کشور قبرس شمالی بخواهد برای نگهداری والدین یا فرزندان خود از یک پرستار کمک بگیرد، یک تبعه خارجی که ویزای کاری را اخذ کرده باشد، می‌تواند اقدام به پرستاری از آن‌ها کند. در این شرایط اگر می‌خواهید که برای پرستاری از یک خانواده خاص، ویزای کاری را اخذ نمایید، این مسئله را باید مدنظر داشته باشید که درآمد سالیانه خانواده ای که می‌خواهید به آن‌ها این خدمات را بدهید، نباید کمتر از ۳۰ هزار یورو باشد و اعضای آن باید همگی شاغل باشند.
البته هنرمندان در این کشور هم می‌توانند ویزای خاصی را تهیه کنند که مشمول شرایط خاصی است. هنرمندان در این کشور باتوجه به هنری که دارند، می‌توانند با ارائه مدارک خود به سازمان مهاجرت و کار این کشور، یک ویزای کوتاه مدت برای برگزاری نمایشگاه‌ها و یا کشیدن آثار هنری بدست آورند.

کار در قبرس برای کارگرهای ماهر

از جمله تقاضاهای کاری در این کشور مرتبط با کارگرهای ماهری است که دوست دارند در صنایع مختلف این کشور ورود کنند و در آن‌ها مشغول به کار شوند. از جمله صنایع پرطرفدار و قوی این کشور که به نیروی ماهر نیاز دارد، عبارت است از:

  • انرژی
  • املاک و مستغلات
  • بخش‌های مختلف خدمات
  • حمل و نقل

شما می‌توانید باتوجه به میزان مهارت و تخصص خود که باعث می‌شود به عنوان یک کارگر ماهر شناخته شوید در دسته‌های شغلی این کشور برای ۴ سال مشغول به کار شوید! مدنظر داشته باشید که ویزای کاری شما تنها برای ۴ سال بوده و تمدید نخواهد شد.

مشاغل پردرآمد در قبرس شمالی

1. وضعیت کار در قبرس شمالی برای تدریس زبان انگلیسی

یکی از رایج ترین مشاغل در قبرس شمالی برای انگلیسی زبانان، تدریس زبان انگلیسی است. از آنجایی که قبرس شمالی به دنبال جذب دانشجویان و گردشگران خارجی بیشتری است، تقاضا برای معلمان انگلیسی زبان بالاست. مدارس و کالج های زبان خصوصی زیادی در شهرهایی مانند نیکوزیا، گیرنه و فاماگوستا هستند که معلمان انگلیسی زبان بومی را برای تدریس مکالمه انگلیسی، مهارت زبان انگلیسی مخصوص کسب‌وکار، دوره های آمادگی آزمون و موارد دیگر استخدام می کنند.

وضعیت کار در قبرس شمالی برای تدریس خصوصی زبان انگلیسی نیز می تواند گزینه عالی باشد. می توانید با خانواده هایی که می خواهند فرزندانشان انگلیسی خود را از طریق تدریس خصوصی یا گروه های کوچک بهبود بخشند، ارتباط برقرار کنید. ارسال آگهی در گروه های فیس بوکی جامعه قبرسی یا چسباندن تراکت در کافه ها و بازارهای محلی، راه های موثری برای پیدا کردن زبان‌آموزان هستند. حقوق تدریس خصوصی زبان انگلیسی نسبت به کار در مدرسه کمی بالاتر است.

2. وضعیت کار در قبرس شمالی برای خانه‌داری و گردشگری

اقتصاد قبرس شمالی به شدت به گردشگری وابسته است، بنابراین فرصت های زیادی در بخش مهمان نوازی و گردشگری وجود دارد. هتل ها، رستوران ها، بارها، آژانس های مسافرتی،همه آنها به دنبال استخدام افراد مسلط به زبان انگلیسی خوش برخورد هستند که بتوانند به خوبی با مهمانان بین المللی ارتباط برقرار کنند.

وضعیت کار در قبرس شمالی برای مشاغلی مانند مدیر ارتباط با مهمان، راهنما، پذیرش هتل، گارسون در این جزیره بسیار پر نیاز است. در حالی که فصل پر رونق تابستان از ماه می تا اکتبر شاهد افزایش مشاغل است، بسیاری از موسسات اکنون در تمام طول سال باز هستند. بنابراین، در تمام طول سال موقعیت های شغلی وجود دارد. ساعات کاری در فصل اوج گردشگری می تواند طولانی باشد، اما محیط پر جنب و جوش و فرصت تعامل با افراد از سراسر جهان، آن را به کاری لذت بخشی برای کار تبدیل می کند.

3. وضعیت کار نویسندگی و تولید محتوا

با داشتن تجربه در زمینه نویسندگی، ویرایش، رسانه های اجتماعی یا بازاریابی، می توانید خدمات فریلنسری را به کسب‌وکارها و سازمان های محلی ارائه دهید. آنها همیشه به دنبال انگلیسی زبانان بومی هستند که بتوانند به آنها در ایجاد محتوای وب با کیفیت بالا، بروشور، ایمیل، پست های رسانه های اجتماعی و موارد دیگر برای دسترسی به مشتریان بین المللی کمک کنند.

همچنین، بنگاه های معاملات ملکی برای نوشتن لیست املاک به زبان انگلیسی، کپی رایتر استخدام می کنند. ناشران مجلات و وبلاگ ها نیز فرصت هایی را برای نویسندگان فریلنسر فراهم می کنند. شما می توانید با برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان بالقوه و شبکه‌سازی آنلاین در گروه ها و انجمن های فیس بوکی مرتبط، شروع به ساختن نمونه کار خود کنید. این کار به شما امکان می دهد به صورت دورکار و با برنامه ای منعطف کار کنید.

4. وضعیت کار در قبرس شمالی برای حوزه خدمات مشتری

مرکز تماس های بین المللی برای بهره مندی از دسترسی به انگلیسی زبانان بومی و مسلط، در قبرس شمالی واقع شده‌اند. آنها از طریق تلفن و ایمیل به مشتریان شرکت های مستقر در کشورهای غربی، پشتیبانی ارائه می دهند.

نقش هایی در زمینه پشتیبانی فنی، بازاریابی تلفنی، ایجاد سرنخ فروش و موارد دیگر از مشاغل رایج در قبرس شمالی هستند.

درست است که این کار شامل نشستن پشت میز و پاسخگویی به تماس ها برای ساعات طولانی است، اما وضعیت کار در قبرس شمالی در این محیط، به طور کلی آرام است. مزایا شامل حقوق رقابتی، کمک هزینه حمل و نقل و پاداش های عملکرد گاه به گاه است. این می تواند یک شغل خوب برای تازه واردان به کشور باشد که به دنبال کسب تجربه محلی هستند.

5. وضعیت کار در قبرس شمالی برای فریلنسینگ آنلاین

سبک زندگی عشایری دیجیتال محبوبیت بیشتری پیدا کرده است و قبرس شمالی با هزینه کم زندگی و اتصال به اینترنت پرسرعت در شهرهای بزرگ، از کار از راه دور استقبال می کند. به عنوان فردی که زبان انگلیسی بلد است، می توانید انواع مختلفی از کارهای فریلنسینگ آنلاین مانند برنامه نویسی، دستیاری مجازی، تدریس آنلاین، خدمات رونویسی، مدیریت رسانه های اجتماعی و موارد دیگر را از قبرس شمالی دنبال کنید.

وضعیت کار در قبرس برای فریلنسرها این امکان را فراهم کرده است که در حین کار، سفر کنند. اخیراً فضاهای کاری مشترک نیز افتتاح شده اند که در آن فریلنسرها می توانند فضای اداری را اجاره کنند، با دیگران شبکه‌سازی کنند و در سمینارها و جلسات ملاقات شرکت کنند. با توجه به اختلاف ساعت چهار ساعته با اروپای غربی و هشت ساعته با آمریکای شمالی، ارائه خدمات به مشتریان در خارج از کشور در طول ساعات کاری آنها امکان‌پذیر است.

6. وضعیت کار در قبرس در صنعت مراقبت های بهداشتی

در حالی که صنعت مراقبت های بهداشتی محلی از نظر مقیاس نسبتاً کوچک است، بیمارستان ها و مطب های خصوصی به طور دوره ای کارکنان انگلیسی زبان خارجی را استخدام می کنند. مشاغلی مانند پرستاری، رادیوگرافی، تکنسین آزمایشگاه، داروساز، فیزیوتراپیست و موارد دیگر به دلیل وجود بیماران بین المللی به طور دوره ای به مهارت های ارتباطی انگلیسی نیاز دارند.

انگلیسی همچنین به طور گسترده در بین کارکنان اداری بیمارستان برای مستندسازی، گزارش دهی و همکاری با شرکای بین المللی استفاده می شود. گاهی اوقات پزشکانی که مجوز طبابت در اروپا یا آمریکای شمالی را دارند به قبرس شمالی نقل مکان می کنند.

پرسش‌های متداول در زمینه کاریابی و وضعیت کار در قبرس شمالی

در ادامه سعی کردیم، خودمان را جای شما بگذاریم و مهم‌ترین پرسش و پاسخ‌های موجود در این زمینه را به شما ارائه کنیم:

شرایط کار در قبرس برای ایرانیان به چه صورت کار است؟
باتوجه به مهارت، تخصص، کارفرما و پیشنهادهای داده شده، شرایط کار در قبرس شمالی می‌تواند بسیار متفاوت باشد و نمی‌توان یک نسخه ثابت برای آن‌ها ارائه کرد.
چگونه ویزای کار در قبرس بگیریم؟
تمامی متقاضیان مهاجرت به قبرس شمالی، می‌توانند با پیدا کردن کارفرمای خود در این کشور و ارائه مدارک لازم (که در بالاتر به آن‌ها اشاره شد) به سفارت قبرس، اقدام به دریافت ویزای کار در قبرس برای مدت زمان ۴ سال یا بیشتر کنند.
آیا پیدا کردن شغل مناسب در قبرس شمالی، آسان است؟
باتوجه به نرخ بیکاری در قبرس شمالی که در سال گذشته ۷٫۴ درصد بوده‌است، پیدا کردن کار در این کشور خیلی راحت نبوده، اما اگر مهارت و متخصص داشته باشید، پروسه سخت و زمانبری نخواهد بود.
آیا می‌تواند بدون داشتن پیشنهاد شغلی از سوی یک کارفرما به قبرس شمالی، مهاجرت کاری داشت؟
بدون داشتن پیشنهاد کاری یا جاب آفر از سوی یک کارفرمای معتبر، شما نمی‌توانید به قبرس شمالی مهاجرت کنید و قوانین این کشور مانع ورود شما به عنوان یک نیروی کار می‌شوند.
آیا برای دریافت ویزای کاری در قبرس شمالی، حتما باید مدرک زبان داشته باشم؟
شما می‌توانید بدون داشتن هیچگونه مدرک زبانی و تنها با یک جاب آفر، اقدام به اخذ ویزای کاری برای خود کنید. همچنین می‌توانید، برای اعضای خانواده خود با شرایط خاص (فرزندان زیر ۱۸ سال و همسر بالای ۲۱ سال) یک ویزای اقامتی ۲ ساله بگیرید.
آیا با مدرک دیپلم، می‌توان به قبرس شمالی مهاجرت کرد؟
مهاجرت کاری به قبرس شمالی با مدرک دیپلم، امکان پذیر است، اما در صورتی که کارفرمای شما در این کشور که اقدام به جاب آفر کرده‌است، اجازه بدهد. عموما کارفرمایان تنها برای کسانی جاب آفر ارسال می‌کنند که دارای مهارت و تخصص لازم در این زمینه باشند.
آیا می‌توان بدون هیچگونه مدرک تحصیلی به قبرس شمالی سفر کرد؟
به صورت کلی کار در کشور قبرس، نیازمند داشتن مدرک تحصیلی (هرچند دیپلم) است و شما باید رزومه کاری مرتبط با مهارت تحصیلی خود را به این کشور ارائه کنید. عموما در این کشور گروه‌های شغلی مهندسی و پزشکی، نیازمند نیروی کار بیشتری نسبت به سایر گروه‌ها هستند.
شرایط اعزام نیروی کار ماهر و تخصصی به قبرس به چه صورت است؟
برای اعزام نیروهای متخصص به قبرس شمالی، لازم است که حتما جاب آفر و مهارت‌های تخصصی در این زمینه را داشته باشید.
هزینه دریافت و اخذ ویزای کاری قبرس شمالی چقدر است؟
شما برای دریافت و اخذ ویزای کاری خود، نیاز نیست که هزینه‌های سنگینی پرداخت کنید، بلکه هزینه‌های جانبی آن است که شاید برای شما یک دغدغه محسوب شوند.
آیا آگهی‌های تبلیغی که اعلام می‌کنند، اخذ ویزای کار تضمینی خود را به ما بسپارید، واقعی هستند؟
حقیقت این است که بر اساس تحقیقاتی که ما انجام دادیم، چنین چیزی باتوجه به قوانین قبرس شمالی امکان پذیر نیست. برای ویزای کار در قبرس شمالی، شما نیازمند استفاده از خدمات یک وکیل هستید، اما به صورت تضمینی نمی‌توان اعلام کرد که چنین شرایطی امکان پذیر است.
میانگین درآمد در قبرس شمالی چقدر است؟
میزان و میانگین درآمد در قبرس شمالی باتوجه به گروه‌های شغلی مختلف می‌تواند از ۱۲ هزار یورو تا ۱۱۰ هزار یورو در سال باشد. (این اعداد حتی می‌تواند کمتر یا بیشتر باشد!)
جمع بندی و بررسی نهایی کار در قبرس شمالی
باتوجه به دغدغه‌های مهاجران برای شغل در قبرس شمالی سعی کردیم، در این زمینه کامل‌ترین و جامع‌ترین اطلاعات را به شما ارائه کنیم. شما می‌توانید با کمک خدماتی که در این زمینه تیم اورنست برای سرمایه گذاری و خرید ملک ارائه می‌کند، شیوه‌های راحت تری برای دریافت ویزای اقامتی در این کشور را امتحان کنید.
در نهایت از شما می‌خواهیم اگر در این زمینه سوال، نظر و یا تجربه خاصی هستید در بخش نظرات، مطالب خود را با ما و دیگر افراد علاقه مند به این موضوع به اشتراک بگذارید.

نوشتهٔ پیشین
صفر تا 100 تحصیل در قبرس شمالی
نوشتهٔ بعدی
اخذ اقامت در قبرس شمالی
خرید-ملک-در-قبرس-شمالی
خرید-ویلا-در-قبرس-شمالی
× چطور میتونم کمکتون کنم؟